Dit is een initiatief van onbekend
Harry is een nieuw gelukkig merk dat mensen inspireert hun ‘tune’ (geluk) te vinden met producten die een verhaal vertellen. Op deze manier ambieert Harry een positieve kettingreactie van bewust leven en consumeren te creëren.
Na een aantal jaren pionieren om duurzame mode op de kaart te zetten constateren we dat er een groeiende markt is, maar dat grote groepen consumenten niet bereikt worden. Er mist een verbinding tussen de consument en de rest van de keten.
Met Harry pakken wij dit probleem bij de kern aan. Het is een cliché maar een betere wereld begint bij jezelf. Door verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen geluk, kun je ook goed zijn voor anderen en de wereld.
Wij doen dit door
Educatie, Evenement, Ontmoeting, Productie
Op het gebied van
Cultuur, Duurzaamheid, Persoonlijke ontwikkeling, Productie en consumptie
Voor
Mannen, Vrouwen
Wij denken wereldwijde impact mensen met ons initiatief te bereiken.
In
België, Duitsland, India, Japan, Verenigd Koninkrijk
Website