Dit is een initiatief van onbekend
Er ontstaan meer en meer servicedesks en klachtensites. Voor klagers is er niet meer uit te komen. Vaak staat de mogelijkheid om een klacht in te dienen op sites ook nog eens ergens achteraan en opopvallend vermeld. Een servicedesk wordt meer en meer bemand door een medewerker van een teledienst en men betaald ook nog eens aanzienlijk hoge telefoonkosten per minuut. Over de wachttijd dan nog maar niet gesproken.
Mijn initiatief omvat één website voor heel Nederland en voor alle klachten: klachtdoorgeven.nl
De ontwikkeling hiervan is mijnsinziens goed haalbaar. Een op alfabetische volgorde samengestelde database en zoekfunctie (bedrijf / product / merk, etc.). Klachtenformulieren in overleg met bedrijven op maat samenstellen, zodat de belangrijkste informatie om een klacht te behandelen voor handen is. Van belang is overheid en bedrijfsleven participeren en het klachtendeel uitbesteden aan: klachtdoorgeven.nl. Op eigen websites kan bij klachten verwezen worden naar: klachtdoorgeven.nl. Voor bedrijven is dit een kostenpost minder, want zij ontvangen alle gewenste informatie per mail via: klachtdoorgeven.nl. En zij hoeven niet steeds de website te actualiseren op dit punt. Voor de Overheid ook erg interessant, omdat zij direct uit de eerste hand objectief inzicht krijgt in alle klachten die er onder de bevolking leven en desgewenst direct actie kunnen ondernemen om verbeteringen af te dwingen.
Wij doen dit door
Internet/ICT, Onderzoek, Organisatie opbouw, Proces innovatie
Op het gebied van
Internet/ICT, Nieuwe economie, Productie en consumptie, Sociale cohesie
Voor
Mannen, Ondernemers, Vrouwen
Wij denken heel Nederland mensen met ons initiatief te bereiken.
In
Nederland